Vilkår og betingelser

Indeks:

1. Generelt.
2. Bestilling.
3. Levering og forsendelse.
4. Leveringsforsinkelse.
5. Priser.
6. Betalingsmetode.
7. Afbestilling.
8. Garanti.
9. Transportskade.
10. Fortrydelsesret.
11. Åbent køb.
12. Reklamationer.
13. Byte.
14. Ejerforhold.
15. Tvist.
16. Ophavsret.
17. Ændring af købs- / salgsbetingelser.
18. Personlige data.

1. Generelt

1.1 Disse betingelser gælder for CampMarkets produkter, medmindre andet udtrykkeligt er skriftligt aftalt mellem kunden og CampMarket.

1.2 CampMarket salg til forbrugere overholder de obligatoriske regler efterfulgt af gældende lovgivning. Flere oplysninger om fjernsalgs loven og forbrugerkøbeloven er tilgængelige her.


2. Bestilling


2.1 Klienter skal være mindst 18 år.
2.2 Vi sender automatisk ordrebekræftelse til den angivne e-mail-adresse


2.3 Hvis der er opstået en betydelig skrive- eller trykfejl fra CampMarket , i reklamer og lignende og / eller i onlinebutikken, hvilket er større end 15% af den normale salgspris, kan CampMarket ensidigt ændre, slette eller afvise ordren. Dette gælder også, hvis kunden har modtaget en ordrebekræftelse eller lignende.

3. Levering og forsendelse

3.1 Hvis bestilte produkter er i vores fysiske butik, sendes disse straks efter modtagelse af en ordre (Se afsnit 2.3). Leveringstiden er normalt normalt 3 - 5 arbejdsdage (man-fre). Bestilte varer / produkter, som vi ikke har på lager, har normalt en leveringstid på 7-9 arbejdsdage man - fre (dvs. hvis ordren sendes ind efter kl. 17 på en fredag, tælles behandlingen fra mandag), nogle produkter er bestillingsvare, og leveringstiden er normalt mellem 2-3 uger.

(CampMarket forbeholder sig ret til at forsinkelser og rest noteringer kan forekomme og at Du som kunde er opmærksom på, at når du køber, kan leveringstiden være længere end 7-9 arbejdsdage, hvis et eller flere produkter, du har bestilt eller skal bestille, er rest noterat eller forsinket fra leverandøren / erna)..

Om der er et eller flere af dine bestilte produkter på lager, men en eller flere er bestillingsvarer. Så sendes ordren derefter, når den er komplet. For mere information om hvorfor leveringstiden er 7-9 arbejdsdage, klik her.

Husk, at sortimentet er stort, og at vi ikke kan have alt hjemme på lager. Derfor bestiller vi normalt gradvist. Bemærk også, at vi har en stor butik og et stort lager, så du velkommen til at kontakte os om lagerstatus.

Du kan også altid sende en forespørgsel til os via e-mail for at få en mere præcis besked om leveringstiden. Om du skal Kontakte os, finder kontaktinformation under Kundeservice.

3.2 Vi sender alle pakker med Schenker eller Postnord. Du er velkommen til at udfylde mobilnummer, så får du en hurtigere besked, når pakken ankommer via SMS.

Du kan også spore din pakke via den e-mail, du modtager fra "noreply@unifaunonline.se". Forsendelser via Postnord kan også spores via deres app. Bemærk: Hvis pakken ikke er sendt, kan du ikke spore den.

Når transporten er reserveret, sendes en e-mail fra Schenker / Postnord / unifaun. Du som kunde skal være opmærksom på, at e-mail ikke er en leverings meddelelse eller leveringsbekræftelse. Denne e-mail er automatisk udsendt og kontrolleres hverken af ​​CampmMarket eller Schenker. Det er kun en kvittering på at dit fragtbrev er udskrevet. Hvis du har angivet dit mobilnummer, sender Schenker / Postnord en SMS, når pakken er tilgængelig til afhentning hos nærmeste afhentningssted. Ved levering til hjemmet vil Schenker / Postnord kontakte dig og booke et tidspunkt, hvor leveringen finder sted. For mere information om afhentningssteder / privat leverance, se 3.2.1.


3.2.1 Fragtmand / Privatlevering.


I tilfælde af små pakker, der ikke er omfangsrige, sendes pakken til et udleveringssted. Hvis pakken ikke overstiger 120 cm, eller hvis længden + omkredsen ikke overstiger 1,85 meter. Vægt ikke over 20 kg. Sendes det til dit nærmeste udleveringssted.

Hvis pakken er voluminøs eller til større produkter som fortelt, vand dunke
(større antal), telte, stole osv. Vil det blive sendt direkte til dit hjem med Privatlevering. Schenker / Postnord vil derefter kontakte dig og booke en aftale. Pakken leveres i løbet af dagen. Hvis du ikke kan modtage pakken i løbet af dagen, skal du tale med Schenker / Postnord. Efter anmodning kan de muligvis levere til dit arbejde, aflevere pakken uden for døren, på bagsiden osv. Kontakt transportselskabet for mere information


Du som kunde skal være opmærksom på, at større forsendelser og pakker kan sendes med privat levering. Det er din pligt at være i stand til at modtage disse når transportselskabet kontakter dig. Kontakt derfor altid dem om, hvordan du løser Privat leveringen


3.4 Forsendelse prisen varierer afhængigt af vægten og volumenet af de bestilte produkter. Hvis du overvejer, hvad et produkt koster ved forsendelse, skal du tilføje det i indkøbskurven og gå til kassen for at se dette specificeret.

3.5 I de tilfælde, hvor kunden vælger ikke at indløse den bestilte forsendelse, opkræves kunden omkostningerne for den tilsvarende forsendelse (retur)samt et ekspeditionsgebyr på dkk 250. Dette gælder for forsendelser via fragtmand.

3.6 Ikke hentet privat leverance.
Hvis kunden ikke har afhentet produktet inden for 5 arbejdsdage efter, at den første meddelelse fra transportselskabet er sendt ud. (kunden er ansvarlig for, at det korrekte telefonnummer er indtastet), så opkræves et ekspeditionsgebyr på DKK 250. Hvis afhentning af forsendelsen ikke finder sted efter i alt 15 dage, vender forsendelsen tilbage til CampMarket. Der opkræves derefter et gebyr på DKK 750. Hvis der ønskes en ny levering, tilføjes en forsendelsesomkostning. Denne pris opkræves af CampMarket.

3.7 Betingelser ved bestilling af telte med "A-mål" (gælder også tilbehør / stativer, der er bundet til en eller flere a-dimensioner).
Ved annullering af telte med A - mål forbeholder CampMarket sig ret til at opkræve et gebyr for ekstra ekspeditionsomkostninger. Gebyret varierer i størrelse afhængigt af hvor langt produktet er kommet i forsyningskæden.
I tilfælde af aflysning, hvor en lagervare ikke har forladt vores lager, opkræves der ikke noget ekstra gebyr. Dette gælder også, hvis produktet kan annulleres inden for en rimelig tid fra en mulig leverandør.
I tilfælde af aflysning, hvor produktet har forladt leverandørens lager til levering til CampMarket, opkræves et ekspeditionsgebyr på DKK 500.

I tilfælde af annullering af en ordre vare, hvor produktet har forladt vores lager til levering til kunden, eller hvis kunden ikke har afhentet produktet inden for 5 arbejdsdage efter, at den første meddelelse fra transportselskabet er sendt ud. (kunden er ansvarlig for at sikre, at det korrekte telefonnummer er indtastet) så opkræves et ekspeditionsgebyr på DKK 750.

4. Leveringsforsinkelse

4.1 Kund
Kunden kan ved skriftlig meddelelse til CampMarket opsige aftalen med hensyn til forsinkede produkter vedrørende leveringsforsinkelser på grund af CampMarket eller ethvert forhold fra hans side, der varer mere end 45 dage. CampMarket forpligter sig til at tilbagebetale det forudbetalte beløb inden for 20 arbejdsdage.

5. Priser

5.1 Alle priser er inkl. Moms.

6. Betalingsmetode

6.1 Vi understøtter kortbetaling via KlarnaFaktura og deler op beløbet. (samarbejde med Klarna).
6.1.1 Faktura - Vi tilbyder i samarbejde med Klarna fakturering til privatpersoner og virksomheder med betalingsbetingelser 14 dage. En faktura kommer separat, og du betaler let til BankGiro eller PlusGiro. Levering mod faktura finder kun sted til folkeregisteret (privatpersoner) eller registreret (firma) adresse. Kreditgrænsen er flydende og beregnes, før købet er gennemført. Den maksimale tilladte kreditgrænse er DKK 50.000 for både privatpersoner og firma.
I tilfælde af forsinket betaling betales et påmindelsesgebyr på DKK 50 samt en forsinkelse rente på 24% + gældende referencerente. For spørgsmål vedrørende påmindelsesgebyrer / renter, kontakt Klarna.
Læs mere om Klarna-faktura.

6.1.2 Bank / kreditkort - Vi accepterer VISA og MasterCard. Udfyld dit kortnummer og kortets gyldighedsperiode samt kortets CVV2 / CVC-kode. Pengene trækkes direkte fra din konto i forbindelse med, at du godkender transaktionen. Alle oplysninger vedrørende transaktioner sendes via SSL (Secure Sockets Layer) og er krypteret, dvs. meget sikkert. Vi accepterer de mest almindelige Danske betalingskort, men ikke Maestro eller VISA Electron. Kontakt kundeservice, hvis du har problemer med betalingen.
Da vi tilbyder en 14-dages faktura gennem Klarna, har vi valgt ikke at bruge kontant levering tjenesten. For mere information er du velkommen til at kontakte os.
6.1.5 Delbetaling - Vi tilbyder i samarbejde med Klarna mulighed for delvis betaling i 3, 6, 12 eller 36 måneder, let og problemfrit! Du indgiver din ansøgning om delvis betaling ved kassen i forbindelse med dit køb. Du får straks besked, hvis din ansøgning er godkendt, og vi kan behandle dit køb med det samme. Hvis din ansøgning ikke godkendes, kan du vælge en alternativ betalingsmetode. Delvis betaling er kun tilgængelig for privatpersoner
Læs mere om Klarnas delbetalinger.

7. Afbestilling

7.1 Du kan annullere din ordre, indtil ordren er pakket / bestilt / afhentet.
Se mere her!
(Oplysninger om, hvorvidt du vil bytte eller annullere et køb. Se mere her!)


8. Garanti

8.1 Vi giver 1 års garanti i tilfælde af materiale- eller fabrikationsfejl.

9. Transportskader

9.1 Hvis du opdager skaden, når du afhenter pakken, skal du straks rapportere dette til Posten / Schenker, inden du åbner pakken.

10. Fortrydelsesret

10.1 Når du som kunde handler på CampMarket.dk eller telefonisk, gælder 14-dages fortrydelsesret altid i henhold til loven om distance salg til hjem . Det betyder, at du som kunde altid har ret til at annullere dit køb ved at underrette CampMarket inden for 14 dage fra den dag, du modtog produktet, dette kaldes en fortrydelsesperiode. Du som kunde er ansvarlig for returforsendelse i tilfælde af et annulleret køb.

10.2 Fortrydelsesretten gælder ikke for et produkt, der er fremstillet i overensstemmelse med kundens instruktioner, eller som ellers har fået et klart personligt præg. I forbindelse med en ordre på en sådan vare, for hvilken fortrydelsesretten ikke gælder, vil du som kunde modtage klare oplysninger om dette.
10.3 Hvis du som kunde ønsker at annullere købet, skal kunden, inden fortrydelsesfristen er udløbet, registrere dette i campmarket.dk Dette betyder, at kunden skal sende en klar og utvetydig beskjed til CampMarket om sin beslutning om at udøve fortrydelsesretten. Kunden skal angive navn, adresse og andre relevante oplysninger, f.eks. ordrenummer, fakturanummer, artikelnummer og navn på varen i meddelelsen. Kunden anbefales at udfylde og sende med standardformularen til annulleret køb, der er inkluderet i Kundens ordre. Formularen kan også downloades her.


10.4 Produktet skal sendes tilbage inden for 14 dage fra den dato, hvor Kunden har meddelt CampMarket, at Kunden ønsker at udøve sin fortrydelsesret. Når kunden har registreret sin beslutning om at annullere købet til CampMarkets kundeservice, besvares kunden med en forsendelses nota. Fragtbrevet skal være printet ud af kunden og anbragt synligt på ydersiden af ​​pakken. CampMarket har også mulighed for at sende fragtbrevet til kunder, der ikke har mulighed for at printe ud. CampMarket er ansvarlig for forsendelsesomkostningerne, indtil vi modtager produktet. Når returvaren er modtaget af CampMarket, trækkes omkostningerne ved returforsendelse fra produktets kreditbeløb.
Hvis Kunden sender produktet på eget initiativ og ikke bruger CampMarkets fragtbrev, skal det sendes direkte til CampMarkets adresse. Hvis kunden sender produktet til et fragtselskab, kan CampMarket ikke afhente produktet, og det returneres til kunden. Dette betyder, at der kan være yderligere gebyrer for kunden, som CampMarket ikke kan tilbagebetale.
Bemærk, at CampMarket har ret til at fratrække omkostningerne ved enhver afskrivning af produktet, hvis det er klart, at det er faldet i værdi på grund af kundens håndtering af produktet.

10.5 Hvis Kunden har returneret en vare købt af CampMarket, refunderer CampMarket det beløb, som Kunden har betalt for varen. Undtagelser gælder for eventuelle ekstra leveringsomkostninger som følge af, at Kunden vælger en anden leveringsmetode end de standard leveringsmetoder, som CampMarket tilbyder. På det beløb, der skal refunderes, har CampMarket ret til at trække et beløb svarende til afskrivningen af ​​produktet i forhold til produktets oprindelige værdi, hvis og i det omfang en sådan afskrivning skyldes, at du som kunde har håndteret produktet i voldsommere grad end nødvendigt for at bestemme dens egenskaber eller funktion




10.6 CampMarket tilbagebetaler beløbet så hurtigt som muligt, men senest inden for 14 dage fra den dato, hvor CampMarket modtog Kundens meddelelse om udøvelse af fortrydelsesretten. CampMarket kan dog vente med en tilbagebetaling, indtil CampMarket har modtaget produktet, eller indtil Kunden kan vise, at produktet er sendt tilbage. Tilbagebetalingen foretages til dig som kunde via det betalingsalternativ, som kunden oprindeligt valgte på købstidspunktet, forudsat at intet andet er aftalt, eller at der er hindringer for en sådan tilbagebetaling.

10.8 Returnering af varer skal ske til CampMarket på den måde, der er angivet her og på den følgende side på hjemmesiden: https://www.campmarket.dk/retur-reklamation

11. Åbent køb

11.1 Ud over den lovbestemte fortrydelsesret i henhold til punkt 10 ovenfor tilbyder CampMarket åbne køb af lagervarer i 30 dage efter leveringsdatoen. En lagerført vare er et standardprodukt, der er lagerført i campingvaregårds lager (lagervare). Kunden skal kunne fremvise en kvittering og inden for 30 dage returnere produktet komplet, rent og i original emballage. Produktet må heller ikke være brugt eller samlet.

11.2 Åbent køb gælder ikke for bestilte varer, metervare eller forbrugsvarer såsom kemikalier i dåser eller flasker osv., Heller ikke til betaling med rabatkupon eller gavekort, medmindre andet er aftalt på købstidspunktet. I så fald skal en sådan aftale angives på kundens kvittering for at åbent køb kan finde anvendelse.

11.3 Kunden er ansvarlig for returforsendelse ved åbne køb. Kunden skal returnere produktet godt ind pakket og i originalemballagen.

11.4 Når CampMarket har modtaget en returneret lagervare og konstateret, at den er i uskadt stand, vil CampMarket tilbagebetale det beløb, som kunden har betalt for den returnerede vare. CampMarket betaler beløbet tilbage hurtigst muligt, men senest inden for 30 dage fra datoen for CampMarket modtog varen. Ved returnering af lagervaren refunderes forsendelsesgebyret ikke. CampMarket forbeholder sig ret til at nægte returnering af en lagervare, hvis det viser sig, at lagervaren ikke er i uskadet stand. I sådanne tilfælde har campMarket ret til at returnere den lagervare, der er nægtet retur, tilbage til kunden på kundens regning.

11.5 Returnering af varer skal ske til campMarket på den måde, der er angivet her og på den følgende side på hjemmesiden: https://www.campmarket.dk/retur-reklamation

12. Klager

12.1 Kunden har altid tre års ret til at klage over varer købt af CampMarket. Med en vis begrænsning vedrørende forbrugsvarer, som garantien ikke dækker. Vi anvender to års garanti på forbrugsvarer. For producentgarantier fra tidligere salgskanaler følger vi leverandørens anvisninger, men klagen går altid gennem campmarket.dk

12.2 Retten til at klage dækker varer, der er mangelfulde i henhold til forbrugerkøbeloven. Kunder, der ønsker at en gyldig fejl er i et leverede produkt, skal kontakte campMarket hurtigst muligt efter, at fejlen er opdaget. Klagen skal fremsættes inden for en rimelig tid efter, at kunden har bemærket eller burde have bemærket fejlen.


12.3 Hvis Kunden ønsker at klage over en vare, skal Kunden inden for en rimelig tid registrere dette i CampMarket ved at sende en e-mail til info@campmarket.dk eller ringe til 78704670. Dette betyder, at kunden skal give en klar og utvetydig besked til campMarket om sin beslutning om at udøve retten til at klage. Kunden skal angive navn, adresse og andre relevante oplysninger, f.eks. ordrenummer, fakturanummer, artikelnummer og navn på varen i meddelelsen. Kunden skal give en detaljeret beskrivelse af, hvad der er galt med produktet. Kunden skal muligvis bevise fejlen ved at tage et foto på produktet og sende det til campMarket. CampMarket forbeholder sig ret til at afvise en klage, hvis det viser sig, at kunden ikke har registreret klagen og ikke har modtaget en godkendelse fra CampMarket til at udøve retten til at klage. I sådanne tilfælde har campmarket ret til at returnere det produkt, der er nægtet at returnere til kunden på kundens regning. Kunden skal også udfylde og sende med standardformularen til klage, der er tilgængelig på hjemmesiden. Formularen kan også downloades her.

12.4 Transportskader skal rapporteres på samme måde som klager og skal finde sted inden for en rimelig tid. Når produktet har forladt campmarket, videregives ansvaret til fragtselskabet. CampMarket er ikke ansvarlig for skader, der kan opstå under transport, hvor kunden selv har transporteret produktet hjem eller til en anden adresse.

12.5 Når det klagede produkt er returneret, og klagen er godkendt, kompenserer CampMarket kunden i henhold til gældende forbrugerlovgivning. CampMarket tilstræber, at dette finder sted inden for 30 dage efter, at CampMarket har modtaget klagen, men det kan tage længere tid afhængigt af produktets art. CampMarket forbeholder sig retten til at afvise en klage, hvis det viser sig, at produktet ikke er defekt i henhold til forbrugerkøbeloven. I tilfælde af klager følger CampMarket altid retningslinjer fra forbrugerklagenævnet. Flere oplysninger findes på www.forbrug.dk

CampMarket kompenserer dig ved:

For det første at afhjælpe fejlen, alternativt, erstatte dig med et erstatningsprodukt, eller for det tredje, giv dig et gavekort, der dækker varens pris.

12.6 CampMarket er altid ansvarlig for returforsendelse for godkendte klager samt andre omkostninger, der er opstået i forbindelse med klagen, forudsat at klagen fremsættes på en aftalt måde mellem Kunden og Camparket.

12.7 Enhver tvist løses altid med forbrugerklagenævnet (ARN) i Sverige eller Europa-Kommissionens Online Dispute Resolution (EU ODR).

ARN: (https://www.arn.se/ Allmänna Reklamationsnämnden Box 174 )
101 23 Stockholm
EU ODR: (https://ec.europa.eu/odr )

13. Bytte

13.1 Hvis Kunden ønsker at bytte en vare købt af CampMarket, skal kunden returnere sin oprindelige ordre og afgive en helt ny ordre.

14. Ejerforhold.

14.1 Produktet / produkterne forbliver CampMarket ejendom, indtil de er betalt fuldt ud.
14.2 Indtil ejerskabet er overgået til kunden, forpligter kunden sig til at tage sig godt af produkterne og ikke foretage ændringer uden skriftligt samtykke fra CampMarket. Kunden har ikke ret til at overføre eller ret til at bruge produkter, der er underlagt ejerforhold.

15. Tvist

15.1 I tilfælde af en tvist, hvor en privatperson er køber, følger vi anbefaling fra Forbrugerklagenævnet.

16. Copyright

16.1 Alle disse sider tilhører CampMarket, som drives af Campingvaruhuset i Norden AB (ORG NR. 556352-7968). Oplysningerne er beskyttet af f.eks. ophavsret, markedsføring og varemærker. Dette betyder, at mærker, firmanavne, produktnavne og information om produkter vedrørende f.eks. produktets vægt, billeder og grafik, design, layout og andet indhold må ikke kopieres eller bruges uden udtrykkeligt samtykke (skriftligt) fra Campingvaruhuset i Norden AB.

17. Ændring af købs- / salgsvilkår

17.1 CampMarket forbeholder sig ret til at ændre de aktuelle salgsbetingelser.

18. Personoplysninger

Den person, der er ansvarlig for personoplysninger, er den person, der er ansvarlig for behandlingen af ​​personoplysninger. I dette tilfælde er det den person, der er ansvarlig for personoplysninger:
Campingvaruhuset i Norden AB
Sparrsätra Lådö 10
745 95 Enköping
Sverige

E-post: info@campmarket.dk
Telefon: 78704670

Generelt:
Den 25. maj 2018 træder den nye europæiske databeskyttelsesforordning (GDPR) i kraft. Forordningen fungerer i hele EU. Det gælder for alle virksomheder, der sælger og gemmer personoplysninger om borgere i Europa,

Herunder virksomheder på andre kontinenter. Det giver EU- og EES-borgere større kontrol over deres personlige data og sikrer, at oplysningerne beskyttes i hele Europa.



For at imødekomme anmodningen fra dig, der besøger og bestiller produkter fra os på CampMarket, kan du få lov til at give nogle af disse oplysninger :

• Dit navn
• Dit personnummer / organisationsnummer
• Din email adresse
For at imødekomme anmodningen fra dig, der besøger og bestiller produkter fra os på CampMarket, kan du få lov til at give nogle af disse oplysninger :

• Dit navn
• Dit personnummer / organisationsnummer
• Din email adresse
• Din postadresse
• Din leveringsadresse
• Dit telefonnummer
• Dine kontaktoplysninger

Vi registrerer dine oplysninger, når du køber eller bestiller en vare. Vi kan også indsamle oplysninger, hvis du som kunde ønsker at blive kontaktet, f.eks. om tilbud osv. Hvis du tilmelder dig nyhedsbreve, har vi ret til at gemme din e-mail-adresse. Som kunde har du altid ret til at afmelde vores nyhedsbrev. Dette gøres nemmest via e-mail til info@campmarket.dk

Hvad CampMarket bruger dine personlige oplysninger til:

• Behandle din ordre
• Administrer kundeprofil
• Behandle betalinger
• Lever produkter
• Sende information

Alle personlige oplysninger er beskyttet i vores forretningssystem, hvor kun autoriserede personer inden for virksomheden kan logge ind. Vi sælger eller videregiver aldrig personlige oplysninger til tredjeparter. Vi behandler kun dine personoplysninger for at opfylde din aftale med os. Hvis det er nødvendigt, overføres dine personlige data til vores tjenesteudbydere (f.eks. Transporttjenester og direkte levering fra leverandør til kunde).


Du som kunde hos CampMarket har altid ret til at anmode om oplysninger om, hvilke oplysninger vi gemmer om dig. Du som kunde har ret til til enhver tid at anmode om rettelse eller sletning af dine oplysninger, som du anser for at være forkerte. Dette gøres nemmest via e-mail til info@campmarket.dk
Hvis du har et spørgsmål eller ønsker at indgive en klage vedrørende, hvordan dine personoplysninger er blevet behandlet, kan du også kontakte os via e-mail påinfo@campmarket.dk

Opbevaring:
Dine oplysninger gemmes i tre år fra din sidst placerede ordre. Hvis du som kunde ønsker, at dine oplysninger skal slettes inden tre år, kan vi straks slette nogle oplysninger, og andre slettes, når vi ikke længere har brug for dine oplysninger. Nogle oplysninger skal opbevares i syv år i henhold til svenske regnskabsregler.
Log ind

Are you in the right place?

  • Finland
  • Sweden
  • Denmark
Choose country