Almindelige spørgsmål
  • Jeg har lige bestilt, hvad sker der nu?

    Når ordren er gennemført vil en ordrebekræftelse blive sendt til din angivne e-mail. Når din ordre håndteres af os modtager du et mail med enten et trackinglink til leveringen eller en mail om at din ordre kan afhentes i vores butik, alt efter hvordan du har bestilt. Har du bestilt med levering, får du besked via sms, når din pakke er klar til afhentning, eller hvornår du kan forvente hjemlevering.

  • Hvordan sporer jeg min ordre?

    Når din ordre er pakket hos os, vil der blive sendt et e-mail til din e-mail med et sporingslink. Via linket kan du se hvilket fragtfirma der håndterer din pakke, hvor den ligger og hvornår den forventes at ankomme til pakkeshopen eller hjem. Du kan også logge ind på vores hjemmeside og se dette. Hvis du ikke har information om din ordre, så kontakt os, så hjælper vi dig.

  • Hvordan laver jeg en retur?

    For at lave en returnering skal du registrere den ved at kontakte os, læs mere om den under "Returnering".

  • Hvordan klager jeg over et produkt ?

    Læs mere om hvordan du klager over et produkt under "Klager"

  • Hvordan bruger jeg mit gavekort?

    Rabatkoden som dit gavekort har er unik og indtastes ved kassen ved bestilling, læs mere under "Gavekort".

  • Hvad er leveringstiden for en bestilningsvare?

    Normal leveringstid på en bestilnings vare er mellem 5-9 dage forudsat at vores leverandør har produktet på lager. Når din ordre er gennemført, vil du efter kort tid modtage en e-mail med forventet leveringsdato. Bemærk, at alt desværre ikke altid er på lager, i tilfælde af restnotering finder du også ud af det i den mail, der sendes til dig. Du kan altid kontakte vores kundeservice inden du bestiller, så aftaler vi leveringstiden med det samme.

  • Hvordan finder jeg åbningstiderne for butikken?

    Nederst på vores hjemmeside finder du vores åbningstider.

  • Hvorfor mangler en/flere varer fra det, jeg har bestilt?

    Vi pakker vores pakker med omtanke for miljøet, enkelhed & undgår unødvendige omkostninger. Hermed kan mindre produkter pakkes sammen med større i samme kasse. I nogle tilfælde kræves der mere end 1 pakke, og din ordre sendes derefter i flere pakker. I sporingslinket ser du, hvor mange pakker din levering består af. Bemærk at dine pakker kan ankomme til udleveringsstedet på forskellige tidspunkter, du vil modtage en separat sms for hver pakke.

  • Hvordan kan jeg se status for min ordre?

    Når din ordre er gennemført, håndteres den af ​​os hurtigst muligt, når din ordre er pakket, vil der blive sendt en e-mail med et sporingslink. Har du bestilt et produkt med længere leveringstid, vil du indenfor kort tid modtage en mail med forventet leveringsdato. Hvis du har spørgsmål, så kontakt os, så hjælper vi dig.

Almindelige spørgsmål
  • Jeg har lige bestilt, hvad sker der nu?

    Når ordren er gennemført vil en ordrebekræftelse blive sendt til din angivne e-mail. Når din ordre håndteres af os modtager du et mail med enten et trackinglink til leveringen eller en mail om at din ordre kan afhentes i vores butik, alt efter hvordan du har bestilt. Har du bestilt med levering, får du besked via sms, når din pakke er klar til afhentning, eller hvornår du kan forvente hjemlevering.

  • Kan jeg ændre/slette min ordre?

    Du kan altid ændre eller slette din ordre, det er ikke muligt at gøre det selv, men kontakt vores kundeservice med det samme, så hjælper vi. Hvis din ordre håndteres, er det ikke muligt at ændre/annullere ordren. Kontakt os venligst med det samme med dette, ellers kan du altid lave en retur.

  • Hvordan sporer jeg min ordre?

    Når din ordre er pakket hos os, vil der blive sendt et e-mail til din e-mail med et sporingslink. Via linket kan du se hvilket fragtfirma der håndterer din pakke, hvor den ligger og hvornår den forventes at ankomme til pakkeshopen eller hjem. Du kan også logge ind på vores hjemmeside og se dette. Hvis du ikke har information om din ordre, så kontakt os, så hjælper vi dig.

  • Hvordan laver jeg en retur?

    For at lave en returnering skal du registrere den ved at kontakte os, læs mere om den under "Returnering".

  • Hvordan klager jeg over et produkt ?

    Læs mere om hvordan du klager over et produkt under "Klager"

  • Hvordan bruger jeg mit gavekort?

    Rabatkoden som dit gavekort har er unik og indtastes ved kassen ved bestilling, læs mere under "Gavekort".

  • Hvad er leveringstiden for en bestilningsvare?

    Normal leveringstid på en bestilnings vare er mellem 5-9 dage forudsat at vores leverandør har produktet på lager. Når din ordre er gennemført, vil du efter kort tid modtage en e-mail med forventet leveringsdato. Bemærk, at alt desværre ikke altid er på lager, i tilfælde af restnotering finder du også ud af det i den mail, der sendes til dig. Du kan altid kontakte vores kundeservice inden du bestiller, så aftaler vi leveringstiden med det samme.

  • Hvordan finder jeg åbningstiderne for butikken?

    Nederst på vores hjemmeside finder du vores åbningstider.

  • Hvorfor mangler en/flere varer fra det, jeg har bestilt?

    Vi pakker vores pakker med omtanke for miljøet, enkelhed & undgår unødvendige omkostninger. Hermed kan mindre produkter pakkes sammen med større i samme kasse. I nogle tilfælde kræves der mere end 1 pakke, og din ordre sendes derefter i flere pakker. I sporingslinket ser du, hvor mange pakker din levering består af. Bemærk at dine pakker kan ankomme til udleveringsstedet på forskellige tidspunkter, du vil modtage en separat sms for hver pakke.

  • Hvad er leveringstiden for en bestilningsvare?

    Normal leveringstid på en bestilnings vare er mellem 5-9 dage forudsat at vores leverandør har produktet på lager. Når din ordre er gennemført, vil du efter kort tid modtage en e-mail med forventet leveringsdato. Bemærk, at alt desværre ikke altid er på lager, i tilfælde af restnotering finder du også ud af det i den mail, der sendes til dig. Du kan altid kontakte vores kundeservice inden du bestiller, så aftaler vi leveringstiden med det samme.

Log ind

Are you in the right place?

  • Denmark
  • Finland
  • Sweden
Choose country