Lagerbalance & Produkter 
  • Hvordan bestiller jeg et produkt, der ikke er på lager?

    Du kan kun bestille et produkt, hvis det er på vores fysiske lager. Er produktet midlertidigt udsolgt, kan du melde din interesse ved at klikke på "Giv mig besked, når dette produkt er på lager igen". Hvis datoen for næste planlagte levering mangler og du har foretaget din tilmelding, bestiller vi det produkt du har meldt interesse for, når det er på vores lager vil der automatisk blive sendt en mail ud til dig og så kan produktet evt. bestilles nemt via hjemmesiden. Bemærk at vi har forskellige lagerstatus på hjemmesiden, dette gælder ikke for bestilnings varer eller leverancer direkte fra leverandører. Står, at produktet er udsolgt, men med en dato så er det den dato, det er planlagt at være på vores lager igen. 

  • Hvad koster fragten?

    Fragtgebyret vises ved kassen, når du har tilføjet de produkter, du ønsker at bestille. Prisen er forskellig afhængig af produkternes størrelse, valg af fragtmand og om du vælger pakkeshop eller hjemlevering. Vi har udvalgt kampagner, hvor vi tilbyder forskellige tilbud med f.eks. gratis fragt, disse kampagner sendes kun ud til dem, der følger vores nyhedsbrev. 

  • En af de produkter, jeg vil bestille, er ikke på lager, hvordan gør jeg?

    Det er ikke muligt at bestille produkter der er udsolgt, ønsker du at booke det sammen med dine andre produkter, der er på lager, kan du kontakte kundeservice. Vi hjælper dig med en manuel bestilling. Alternativt kan du melde din interesse for produktet, og du vil få besked via e-mail, når din vare er på lager igen og afgive din bestilling senere.

  • Jeg ønsker at bestille et større antal end hvad der er på lager, hvordan gør jeg det?

    Det er ikke muligt at bestille produkter der er udsolgt, du kan enten kontakte kundeservice så hjælper vi dig med en manuel bestilling eller du kan melde din interesse for produktet og få besked via mail når det er på lager igen. Bemærk venligst, at nogle produkter bestiller vi kun hjem 1. af, hvis det er noget usædvanligt. Hvis det er mere almindelige produkter, får vi mere af det produkt hjem. Hvis du er i tvivl, bedes du kontakte kundeservice. 

  • Finder ikke det produkt jeg vil købe på din hjemmeside, hvordan gør jeg det?

    Selvom vi har et bredt sortiment, er der artikler, vi endnu ikke har lagt på hjemmesiden. Hvis det er et nyt produkt eller en reservedel, du leder efter, men ikke kan finde, anbefaler vi, at du kontakter os, så hjælper vi dig med at finde det. Vi skriver så ind pris og leveringstid i forbindelse med det. Hvis det drejer sig om et produkt du tidligere har set på hjemmesiden, men nu er væk, kan det være udgået, du kan selvfølgelig kontakte os om det, så vi kan dobbelttjekke. 

  • Er alle produkter på lager?

    Vi bestræber os på at have så meget som muligt på lager, er det midlertidigt udsolgt bestiller vi flere hjem og der står en leveringsdato under produktet hvornår det forventes at være hos os igen. Vi har også nogle bestillingsvarer og Drop-Shipment produkter (sendes direkte fra leverandøren). Bestiller du et produkt, der er en bestillingsvare / DS-produkt, bestiller vi produktet til dig, og herefter vil du modtage en e-mail, hvornår produktet forventes at blive leveret til dig. 

  • Hvorfor har prisen ændret sig siden mit sidste besøg?

    Vi forsøger altid at tilbyde en konkurrencedygtig pris og følger markedets variable priser og hermed kan priserne ændre sig dagligt. Under kampagner ændres priserne, og når den aktuelle kampagne udløber, justeres de igen. Kampagnepriser er altid baseret på normalprisen, hvis et produkt allerede er nedsat, er kampagnen stadig baseret på normalprisen. 

Lagerbalance & Produkter 
  • Hvordan bestiller jeg et produkt, der ikke er på lager?

    Du kan kun bestille et produkt, hvis det er på vores fysiske lager. Er produktet midlertidigt udsolgt, kan du melde din interesse ved at klikke på "Giv mig besked, når dette produkt er på lager igen". Hvis datoen for næste planlagte levering mangler og du har foretaget din tilmelding, bestiller vi det produkt du har meldt interesse for, når det er på vores lager vil der automatisk blive sendt en mail ud til dig og så kan produktet evt. bestilles nemt via hjemmesiden. Bemærk at vi har forskellige lagerstatus på hjemmesiden, dette gælder ikke for bestilnings varer eller leverancer direkte fra leverandører. Står, at produktet er udsolgt, men med en dato så er det den dato, det er planlagt at være på vores lager igen. 

  • Hvad koster fragten?

    Fragtgebyret vises ved kassen, når du har tilføjet de produkter, du ønsker at bestille. Prisen er forskellig afhængig af produkternes størrelse, valg af fragtmand og om du vælger pakkeshop eller hjemlevering. Vi har udvalgt kampagner, hvor vi tilbyder forskellige tilbud med f.eks. gratis fragt, disse kampagner sendes kun ud til dem, der følger vores nyhedsbrev. 

  • En af de produkter, jeg vil bestille, er ikke på lager, hvordan gør jeg?

    Det er ikke muligt at bestille produkter der er udsolgt, ønsker du at booke det sammen med dine andre produkter, der er på lager, kan du kontakte kundeservice. Vi hjælper dig med en manuel bestilling. Alternativt kan du melde din interesse for produktet, og du vil få besked via e-mail, når din vare er på lager igen og afgive din bestilling senere.

  • Jeg ønsker at bestille et større antal end hvad der er på lager, hvordan gør jeg det?

    Det er ikke muligt at bestille produkter der er udsolgt, du kan enten kontakte kundeservice så hjælper vi dig med en manuel bestilling eller du kan melde din interesse for produktet og få besked via mail når det er på lager igen. Bemærk venligst, at nogle produkter bestiller vi kun hjem 1. af, hvis det er noget usædvanligt. Hvis det er mere almindelige produkter, får vi mere af det produkt hjem. Hvis du er i tvivl, bedes du kontakte kundeservice. 

  • Finder ikke det produkt jeg vil købe på din hjemmeside, hvordan gør jeg det?

    Selvom vi har et bredt sortiment, er der artikler, vi endnu ikke har lagt på hjemmesiden. Hvis det er et nyt produkt eller en reservedel, du leder efter, men ikke kan finde, anbefaler vi, at du kontakter os, så hjælper vi dig med at finde det. Vi skriver så ind pris og leveringstid i forbindelse med det. Hvis det drejer sig om et produkt du tidligere har set på hjemmesiden, men nu er væk, kan det være udgået, du kan selvfølgelig kontakte os om det, så vi kan dobbelttjekke. 

  • Er alle produkter på lager?

    Vi bestræber os på at have så meget som muligt på lager, er det midlertidigt udsolgt bestiller vi flere hjem og der står en leveringsdato under produktet hvornår det forventes at være hos os igen. Vi har også nogle bestillingsvarer og Drop-Shipment produkter (sendes direkte fra leverandøren). Bestiller du et produkt, der er en bestillingsvare / DS-produkt, bestiller vi produktet til dig, og herefter vil du modtage en e-mail, hvornår produktet forventes at blive leveret til dig. 

  • Hvorfor har prisen ændret sig siden mit sidste besøg?

    Vi forsøger altid at tilbyde en konkurrencedygtig pris og følger markedets variable priser og hermed kan priserne ændre sig dagligt. Under kampagner ændres priserne, og når den aktuelle kampagne udløber, justeres de igen. Kampagnepriser er altid baseret på normalprisen, hvis et produkt allerede er nedsat, er kampagnen stadig baseret på normalprisen. 

Log ind

Are you in the right place?

  • Finland
  • Sweden
  • Denmark
Choose country