Bestilling & Leverance
  • Jeg har lige bestilt, hvad sker der nu?

    Når ordren er gennemført, vil en ordrebekræftelse blive sendt til din angivne e-mail. Når din ordre håndteres af os, modtager du en mail med enten et trackinglink til leverancen eller en mail om, at din ordre kan afhentes i vores butik, alt efter hvordan du har bestilt. Har du bestilt med leverance, får du besked via sms, når din pakke er klar til afhentning, eller hvornår du kan forvente hjemlevering.

  • Hvornår kan jeg afhente min "Afhent i butik" ordre?

    Vi behandler din ordre så hurtigt vi kan. Når din ordre er lagt på vores afhentningshylde, får du besked via e-mail om, at din ordre kan afhentes hos os. Bemærk venligst, at din ordre ikke kan afhentes, før du modtager denne e-mail. Standard håndteringstid er inden for 24 timer. Hvis du ikke har denne e-mail, bedes du kontakte kundeservice inden du går hertil. Glem ikke dit ID, vi udelader ikke noget.

  • Hvad er leveringstiden for en bestillningsvare?
    Normal leverance tid på en bestillningsvare er mellem 5-9 dage forudsat at vores leverandør har produktet på lager. Når din ordre er gennemført, vil du efter kort tid modtage en e-mail med forventet leverancedato. Bemærk, at alt desværre ikke altid er på lager, i tilfælde af restnotering finder du også ud af det i den mail, der sendes til dig. Du kan altid kontakte vores kundeservice inden du bestiller, så aftaler vi leveringstiden med det samme.
  • Hvordan får jeg besked om forsendelsen?

    Når din ordre er pakket, vil et e-mail blive sendt til dig med et sporingslink. Når pakken er landet hos din nærmeste pakke shop, modtager du et sms, som du så viser ved afhentningen. Sendes forsendelsen i flere pakker, modtager du en SMS for hver særskilt pakke. Bemærk venligst, at afhentningspakker kan ankomme på forskellige tidspunkter. Ved hjemlevering modtager du et SMS/mail med muligheder for tid & dag. Du kan også altid afhente din hjemlevering på speditørens nærmeste terminal.

  • Hvorfor mangler en/flere varer fra det, jeg har bestilt?

    Vi pakker vores pakker med omtanke for miljøet, enkelhed & undgår unødvendige omkostninger. Hermed kan mindre produkter pakkes sammen med større i samme kasse. I nogle tilfælde kræves der mere end 1 pakke, og din ordre sendes derefter i flere pakker. I sporingslinket ser du, hvor mange pakker din levering består af. Bemærk at dine pakker kan ankomme til udleveringsstedet på forskellige tidspunkter, du vil modtage en separat sms for hver pakke.

  • Ifølge sporingslinket kan pakken afhentes men jeg mangler en SMS, hvad gør jeg?

    Fragtselskaberne udsender altid en besked via SMS, når din pakke er klar til afhentning. Hvis du ikke får beskeden, har du indtastet det forkerte mobilnummer, da ordren blev afgivet, desværre kan vi på nuværende tidspunkt ikke ændre dit indtastede nummer til det rigtige. Du kan stadig afhente pakken ved at bruge forsendelsesnummeret i sporingslinket og med gyldig identifikation. Kontakt venligst kundeservice for spørgsmål.

  • Jeg savner min ordrebekræftelse, hvad gør jeg?

    En ordrebekræftelse sendes altid automatisk til din e-mail sekundet efter at din ordre er blevet behandlet. Hvis du ikke modtager den i mailen, har du indtastet en forkerte e-mail, eller din mailkurv er fuld. Det er desværre ikke noget, vi har mulighed for at opdage, så vær forsigtig, når du ifylder dine oplysninger. Hvis du ikke har din ordrebekræftelse, bedes du kontakte kundeservice, så opdaterer vi din e-mail og sender din ordrebekræftelse ud til dig!

  • Kartonen stemmer ikke overens med det jeg bestilte, tog jeg fejl?

    Det er med stor sandsynlighed det rigtige produkt/er, der er inde i kassen. Vi genbruger kartoner tilhørende andre produkter til miljøet. Inden du kontakter os, bedes du åbne kassen forsigtigt og undersøge, hvad der er indeni. Hvis det viser sig at være det forkerte produkt, bedes du kontakte kundeservice.

  • Hvordan sporer jeg min ordre?

    Når din ordre er pakket hos os, vil der blive sendt et e-mail til din e-mail med et sporingslink. Via linket kan du se, hvilket fragtfirma der håndterer din pakke, hvor den ligger og hvornår den forventes at ankomme til pakke shopen eller hjem. Du kan også logge ind på vores hjemmeside og få frem dette. Hvis du ikke har oplysninger om din leverance, så kontakt os, så hjælper vi dig.

  • Jeg har bestilt at den skal sendes direkte fra leverandøren, hvornår modtager jeg min ordre?

    Afhængig af producenten af ​​det bestilte produkt er leverance stiden forskellig. Hvis leverandøren er placeret i Sverige, er den normale leveringstid omkring 2-5 dage. Er leverandøren i udlandet, tager leveringen omkring 4-9 dage. Når din ordre er sendt fra dem, vil du altid modtage en e-mail med et sporingslink. Finder vi ud af, at dit bestilte produkt er udsolgt hos leverandøren, kontakter vi dig straks med forventet leveringstid. Du kan vælge at vente på det eller annullere din ordre. Kontakt venligst kundeservice for andre spørgsmål.

  • Kan jeg få min leverance sendt til et andet land end Sverige?

    Vi sælger også vores produkter til Finland og Danmark. Her kan du nemt bestille via den respektive hjemmeside: www.campmarket.dk www.campmarket.fi Vi kan også sende produkter til andre lande i Europa, men ikke alle. Vi har ikke en aftale med vores fragtselskaber, så fragtprisen er dyrere end standard til disse lande. Du er velkommen til at kontakte os, og vi vil udarbejde en forsendelsesomkostning.

  • Kan jeg sende min leverance til en anden adresse end min egen?

    Intet problem! Ved kassen under fri tekst feltet "Information / Kundeservice" kan du indtaste et ønske. Det der kræves for en adresseændring, er følgende: Navn, Adresse, E-mail & Mobilnummer. Er modtageren en bekendt, skal dette være bekendtskabets oplysninger. Hvis du indtaster dette, ender din ordre til gennemgang og vi justerer anmodningen, så slipper vi låsen på din ordre. Det kan vi også hjælpe dig med, hvis du kontakter os, men gør det med det samme, så din ordre ikke når at blive sendt afsted.

  • Kan jeg ændre leverance stedet?

    Hvis din pakke har forladt os, kan vi stadig ændre leverancen, men det koster dkk 250 for denne ændring hos fragtfirmaerne. Det er det gebyr, som fragtfirma opkræver for virksomheder. Du afholder denne omkostning, men vi anbefaler, at du som privatperson ændrer leveringen. Det koster omkring 30-50 dkk som privatperson at ændre leveringen, meget billigere, end hvis vi gør det for dig. Det kan du gøre gennem fragtfirmaets App eller ved at kontakte dem.

Bestilling & Leverance
  • Jeg har lige bestilt, hvad sker der nu?

    Når ordren er gennemført, vil en ordrebekræftelse blive sendt til din angivne e-mail. Når din ordre håndteres af os, modtager du en mail med enten et trackinglink til leverancen eller en mail om, at din ordre kan afhentes i vores butik, alt efter hvordan du har bestilt. Har du bestilt med leverance, får du besked via sms, når din pakke er klar til afhentning, eller hvornår du kan forvente hjemlevering.

  • Hvornår kan jeg afhente min "Afhent i butik" ordre?

    Vi behandler din ordre så hurtigt vi kan. Når din ordre er lagt på vores afhentningshylde, får du besked via e-mail om, at din ordre kan afhentes hos os. Bemærk venligst, at din ordre ikke kan afhentes, før du modtager denne e-mail. Standard håndteringstid er inden for 24 timer. Hvis du ikke har denne e-mail, bedes du kontakte kundeservice inden du går hertil. Glem ikke dit ID, vi udelader ikke noget.

  • Hvad er leveringstiden for en bestillningsvare?
    Normal leverance tid på en bestillningsvare er mellem 5-9 dage forudsat at vores leverandør har produktet på lager. Når din ordre er gennemført, vil du efter kort tid modtage en e-mail med forventet leverancedato. Bemærk, at alt desværre ikke altid er på lager, i tilfælde af restnotering finder du også ud af det i den mail, der sendes til dig. Du kan altid kontakte vores kundeservice inden du bestiller, så aftaler vi leveringstiden med det samme.
  • Hvordan får jeg besked om forsendelsen?

    Når din ordre er pakket, vil et e-mail blive sendt til dig med et sporingslink. Når pakken er landet hos din nærmeste pakke shop, modtager du et sms, som du så viser ved afhentningen. Sendes forsendelsen i flere pakker, modtager du en SMS for hver særskilt pakke. Bemærk venligst, at afhentningspakker kan ankomme på forskellige tidspunkter. Ved hjemlevering modtager du et SMS/mail med muligheder for tid & dag. Du kan også altid afhente din hjemlevering på speditørens nærmeste terminal.

  • Hvorfor mangler en/flere varer fra det, jeg har bestilt?

    Vi pakker vores pakker med omtanke for miljøet, enkelhed & undgår unødvendige omkostninger. Hermed kan mindre produkter pakkes sammen med større i samme kasse. I nogle tilfælde kræves der mere end 1 pakke, og din ordre sendes derefter i flere pakker. I sporingslinket ser du, hvor mange pakker din levering består af. Bemærk at dine pakker kan ankomme til udleveringsstedet på forskellige tidspunkter, du vil modtage en separat sms for hver pakke.

  • Ifølge sporingslinket kan pakken afhentes men jeg mangler en SMS, hvad gør jeg?

    Fragtselskaberne udsender altid en besked via SMS, når din pakke er klar til afhentning. Hvis du ikke får beskeden, har du indtastet det forkerte mobilnummer, da ordren blev afgivet, desværre kan vi på nuværende tidspunkt ikke ændre dit indtastede nummer til det rigtige. Du kan stadig afhente pakken ved at bruge forsendelsesnummeret i sporingslinket og med gyldig identifikation. Kontakt venligst kundeservice for spørgsmål.

  • Jeg savner min ordrebekræftelse, hvad gør jeg?

    En ordrebekræftelse sendes altid automatisk til din e-mail sekundet efter at din ordre er blevet behandlet. Hvis du ikke modtager den i mailen, har du indtastet en forkerte e-mail, eller din mailkurv er fuld. Det er desværre ikke noget, vi har mulighed for at opdage, så vær forsigtig, når du ifylder dine oplysninger. Hvis du ikke har din ordrebekræftelse, bedes du kontakte kundeservice, så opdaterer vi din e-mail og sender din ordrebekræftelse ud til dig!

  • Kartonen stemmer ikke overens med det jeg bestilte, tog jeg fejl?

    Det er med stor sandsynlighed det rigtige produkt/er, der er inde i kassen. Vi genbruger kartoner tilhørende andre produkter til miljøet. Inden du kontakter os, bedes du åbne kassen forsigtigt og undersøge, hvad der er indeni. Hvis det viser sig at være det forkerte produkt, bedes du kontakte kundeservice.

  • Hvordan sporer jeg min ordre?

    Når din ordre er pakket hos os, vil der blive sendt et e-mail til din e-mail med et sporingslink. Via linket kan du se, hvilket fragtfirma der håndterer din pakke, hvor den ligger og hvornår den forventes at ankomme til pakke shopen eller hjem. Du kan også logge ind på vores hjemmeside og få frem dette. Hvis du ikke har oplysninger om din leverance, så kontakt os, så hjælper vi dig.

  • Jeg har bestilt at den skal sendes direkte fra leverandøren, hvornår modtager jeg min ordre?

    Afhængig af producenten af ​​det bestilte produkt er leverance stiden forskellig. Hvis leverandøren er placeret i Sverige, er den normale leveringstid omkring 2-5 dage. Er leverandøren i udlandet, tager leveringen omkring 4-9 dage. Når din ordre er sendt fra dem, vil du altid modtage en e-mail med et sporingslink. Finder vi ud af, at dit bestilte produkt er udsolgt hos leverandøren, kontakter vi dig straks med forventet leveringstid. Du kan vælge at vente på det eller annullere din ordre. Kontakt venligst kundeservice for andre spørgsmål.

  • Kan jeg få min leverance sendt til et andet land end Sverige?

    Vi sælger også vores produkter til Finland og Danmark. Her kan du nemt bestille via den respektive hjemmeside: www.campmarket.dk www.campmarket.fi Vi kan også sende produkter til andre lande i Europa, men ikke alle. Vi har ikke en aftale med vores fragtselskaber, så fragtprisen er dyrere end standard til disse lande. Du er velkommen til at kontakte os, og vi vil udarbejde en forsendelsesomkostning.

  • Kan jeg sende min leverance til en anden adresse end min egen?

    Intet problem! Ved kassen under fri tekst feltet "Information / Kundeservice" kan du indtaste et ønske. Det der kræves for en adresseændring, er følgende: Navn, Adresse, E-mail & Mobilnummer. Er modtageren en bekendt, skal dette være bekendtskabets oplysninger. Hvis du indtaster dette, ender din ordre til gennemgang og vi justerer anmodningen, så slipper vi låsen på din ordre. Det kan vi også hjælpe dig med, hvis du kontakter os, men gør det med det samme, så din ordre ikke når at blive sendt afsted.

  • Kan jeg ændre leverance stedet?

    Hvis din pakke har forladt os, kan vi stadig ændre leverancen, men det koster dkk 250 for denne ændring hos fragtfirmaerne. Det er det gebyr, som fragtfirma opkræver for virksomheder. Du afholder denne omkostning, men vi anbefaler, at du som privatperson ændrer leveringen. Det koster omkring 30-50 dkk som privatperson at ændre leveringen, meget billigere, end hvis vi gør det for dig. Det kan du gøre gennem fragtfirmaets App eller ved at kontakte dem.

Log ind

Are you in the right place?

  • Denmark
  • Finland
  • Sweden
Choose country