Betaling & Faktura
  • Hvilke betalingsmetoder kan jeg vælge imellem?

    Vi tilbyder betalinger med Klarna, mobilpay eller Bankgiro. 

  • Hvordan virker betalingen med Klarna?

    Klarna leverer betalingsløsninger som kortbetaling, direkte betaling, faktura og delbetaling. Klarna tager altid en kreditoplysning, hvis du vælger faktura, direkte betaling eller delbetaling. Kreditoplysningerne er taget for at beskytte vores kunders økonomiske beslutninger, det påvirker ikke din kreditvurdering. Læs mere om dette hos Klarna. 

  • Hvordan virker betalingen med Bankgiro?

    Ønsker du at bestille og betale for noget via bankoverførsel, skal du kontakte os, så hjælper vi dig med det. Vi udarbejder en ordre og mailer vores bankgirooplysninger. Når din betaling er gennemført, frigiver vi en blokering på din ordre, og den vil blive sendt med det samme. 

  • Hvordan får jeg min faktura fra Klarna?

    Din faktura sendes altid til din angivne mail samme dag, vi har pakket din pakke. Du kan altid se din faktura via Klarnas hjemmeside eller downloade deres app. Din faktura sendes ikke i trykt papirformat sammen med din ordre. 

  • Hvornår forfalder min faktura hos Klarna?

    Klarna har for nylig forlænget forfaldsdatoen fra 14 til 30 dage fra det tidspunkt, du modtager fakturaen på din e-mail. Bemærk venligst, at forfaldsdatoen kan ændres, og det er altid op til dig at holde styr på det. Klarna udsender først rykkere via e-mail og også med posten på et senere tidspunkt. Har du spørgsmål til din faktura, skal du først selv kontakte Klarna, du kan også kontakte os og vi kan hjælpe så godt vi kan, men i sidste ende skal du som privatperson kontakte Klarna. 

  • Jeg har foretaget en returnering, men er ikke blevet refunderet endnu, hvad gør jeg?

    Hvis der er gået 14 dage, siden du indsendte din retur, beder vi dig straks kontakte os, så hjælper vi. Det kan være, at pakken er forsvundet i fragten, eller at vi venter på svar fra dig. Når vi har håndteret din returnering og registreret den til Klarna, sender Klarna mere information om din refusion via e-mail. 

  • Jeg ønsker ikke at betale min ordre, før min sag er løst, hvordan gør jeg?

    Vi anbefaler, at du kontakter Klarna og beder dem om at sætte din faktura på pause, indtil sagen er løst. Vi kan som virksomhed ikke gøre det for dig, men det er op til dig at give dem besked. Når sagen er løst, genaktiveres din betaling, og forfaldsdatoen udskydes. 

Betaling & Faktura
  • Hvilke betalingsmetoder kan jeg vælge imellem?

    Vi tilbyder betalinger med Klarna, mobilpay eller Bankgiro. 

  • Hvordan virker betalingen med Klarna?

    Klarna leverer betalingsløsninger som kortbetaling, direkte betaling, faktura og delbetaling. Klarna tager altid en kreditoplysning, hvis du vælger faktura, direkte betaling eller delbetaling. Kreditoplysningerne er taget for at beskytte vores kunders økonomiske beslutninger, det påvirker ikke din kreditvurdering. Læs mere om dette hos Klarna. 

  • Hvordan virker betalingen med Bankgiro?

    Ønsker du at bestille og betale for noget via bankoverførsel, skal du kontakte os, så hjælper vi dig med det. Vi udarbejder en ordre og mailer vores bankgirooplysninger. Når din betaling er gennemført, frigiver vi en blokering på din ordre, og den vil blive sendt med det samme. 

  • Hvordan får jeg min faktura fra Klarna?

    Din faktura sendes altid til din angivne mail samme dag, vi har pakket din pakke. Du kan altid se din faktura via Klarnas hjemmeside eller downloade deres app. Din faktura sendes ikke i trykt papirformat sammen med din ordre. 

  • Hvornår forfalder min faktura hos Klarna?

    Klarna har for nylig forlænget forfaldsdatoen fra 14 til 30 dage fra det tidspunkt, du modtager fakturaen på din e-mail. Bemærk venligst, at forfaldsdatoen kan ændres, og det er altid op til dig at holde styr på det. Klarna udsender først rykkere via e-mail og også med posten på et senere tidspunkt. Har du spørgsmål til din faktura, skal du først selv kontakte Klarna, du kan også kontakte os og vi kan hjælpe så godt vi kan, men i sidste ende skal du som privatperson kontakte Klarna. 

  • Jeg har foretaget en returnering, men er ikke blevet refunderet endnu, hvad gør jeg?

    Hvis der er gået 14 dage, siden du indsendte din retur, beder vi dig straks kontakte os, så hjælper vi. Det kan være, at pakken er forsvundet i fragten, eller at vi venter på svar fra dig. Når vi har håndteret din returnering og registreret den til Klarna, sender Klarna mere information om din refusion via e-mail. 

  • Jeg ønsker ikke at betale min ordre, før min sag er løst, hvordan gør jeg?

    Vi anbefaler, at du kontakter Klarna og beder dem om at sætte din faktura på pause, indtil sagen er løst. Vi kan som virksomhed ikke gøre det for dig, men det er op til dig at give dem besked. Når sagen er løst, genaktiveres din betaling, og forfaldsdatoen udskydes. 

Log ind

Are you in the right place?

  • Sweden
  • Finland
  • Denmark
Choose country