Returnere
  • Hvilke regler gælder for retunering ?

    14 dages fortrydelsesret fra den dag du har modtaget din ordre, har din ordre blevet delt og sendt i flere omgange,gælder dato for hvert produkt og levering. Returforsendelse koster lige så meget som forsendelsesomkostningerne var for dit produkt, du ønsker at returnere. Fragtprisen er baseret på produktets størrelse, vægt og volumen. Ved registrering af returnering meddeler vi, hvad prisen er for netop dit produkt. Returomkostningen trækkes fra det beløb, du krediteres, når vi har håndteret din returnering hos os. Vi følger forbrugerstyrelsens love og anbefalinger. Læs mere i vores købsbetingelser. 

  • Kan jeg returnere i den fysiske butik hvis jeg har bestillt på hjemmesiden ?

    Ja, det er ikke noget problem. Det eneste du skal gøre er at registrere din returnering inden, læs mere under "Hvordan registrerer jeg en returnering?". 

  • Hvordan registrere jeg en retunering?

    Før du returnerer noget, skal du registrere din returnering til kundeservice via telefon eller e-mail til os. Få dit ordrenummer fra din ordre, angiv årsagen til returneringen, så hjælper vi med resten. 

  • Kan jeg retunere min ordre uden hjælp fra Campmarket?

    Du skal altid registrere din returnering, så vi ved, hvordan vi håndterer den. Har du mulighed for via f.eks. jobbet med at printe din egen fragtseddel, det kan du selvfølgelig gøre eller hvis du vil bestille en returseddel via et indleverings sted, men du skal registrere det hos os inden. Bemærk venligst, at fragtseddelen skal bookes som en erhvervspakke, ikke som en pakkeshop pakke. Vi kan ikke afhente pakkeshops pakker og din forsendelse vil desværre blive returneret til dig igen og der skal bestilles en ny fragtseddel. Det er ikke en omkostning, vi bærer. Hvis pakken er en større vare, der overstiger fragtselskabets maksimumgrænser for hvor stor en pakke må være (vægt, omkreds & volumen), kan du ikke indsende returneringen til et indleverings sted. Vi anbefaler altid, at du får hjælp af os med en returseddel, det er nemmere, billigere og det bliver rigtigt. 

  • Hvornår håndteres min retunering?

    Vi håndterer det så hurtigt vi kan, normalt tager det mellem 1-3 dage at returnere, når det er nået frem til os. Absolut senest behandles din retur inden for 14 dage. Produkternes stand vurderes på stedet og vi forbeholder os denne tid pga at det tager forskellig tid at inspicere retuneringen. 

  • Hvornår får jeg mine penge tilbage for min returnering?

    Når din returnering er efterset og håndteret af os, tager det op til 3 bankdage for Klarna at registrere tilbagebetalingen. Tilbagebetalingen sker altid til den konto/kort du brugte ved bestilling. Betales det med bankoverførsel eller swish, foretager vores økonomiafdeling en tilbagebetaling, og det tager mellem 1-3 hverdage. 

  • Kan jeg ændre/anullere min ordre?

    Hvis din ordre håndteres, er det ikke muligt at ændre/annullere ordren. Kontakt os venligst med det samme med dette, ellers kan du altid lave en retur.

  • Er der noget produkt jeg ikke må retunere?

    Vi tager ikke forbrugsvarer, stoffer eller specialordrer tilbage. Læs mere om det i vores købsbetingelser. 

  • Kan jeg retunere et åbent produkt?

    Du kan altid pakke ud og tjekke produktets udseende og funktion. For en godkendt retur skal varen være i original stand og pakket ind i original kasse. Hvis det er et produkt, der kan monteres, må det ikke prøvemonteres. Bemærk venligst, at den originale karton ikke kun skal sendes, som den er, da den kan blive beskadiget, og et fald i værdi sker på din regning, pak produktkartonen med en anden karton. 

  • Hvordan pakker jeg min retur?

    Et tip er ikke at smide vores kasse eller emballage ud med det samme, undersøg det produkt du har fået hjem og sørg for at det er i god stand, ved returnering kan du genbruge det vi har pakket det i. Send aldrig et produkt kun i original kasse, så kan den blive beskadiget under leveringen, og et fald i værdi kan ske for din regning. Sørg for enten at pakke den i en anden karton eller pakke den godt ind med f.eks. flere lag pap. Fragtseddlen, som du modtager fra os, skal tapes/klæbes synligt på ydersiden af kartonen, hvis der er en eksisterende fragtseddel på kartonen, skal du dække det med din nye fragtseddel. Fragtselskaberne kan ellers scanne den forkerte fragtseddel. Så aflever pakken til et fragtselskab eller bestil en afhentning. 

  • Hvordan får jeg min returfragtseddel?

    Når du har registreret din returnering, sender vi en returfragtseddel på e-mail, som du derefter skal printe ud på en printer. Har du ikke adgang til printer, kan vi sende en returseddel eller sende den på sms. 

  • Hvad sker der, hvis mit produkt, jeg ønsker at returnere, ikke er i ny stand?

    Vi forbeholder os ret til at foretage værdiforringelsesfradrag, hvis varens stand er forringet til det punkt, at den ikke kan videresælges uden fradrag i salgsprisen. Fradraget sker i forbindelse med tilbagebetalingen, når din returnering er håndteret. Kontakt venligst vores kundeservice på forhånd med billeder, før du returnerer et defekt produkt. Hvis vi opdager, at et produkt har været brugt med slid, kontakter vi dig, når din returnering er håndteret, hvis du ikke har været i kontakt med kundeservice før. Læs mere om dette i vores købsbetingelser. 

  • Hvad er forskellen mellem fortrydelsesret og åbent køb?

    Disse kan let forveksles, men det er to forskellige ting. 

    Fortrydelsesret – Du har som kunde altid ret til at fortryde dit køb inden for 14 dage, når det er fjernbestilt.
    Åbent køb – Du som kunde har ikke ret til at kræve et åbent køb, når du har handlet i en fysisk butik, det er op til hver enkelt virksomhed at tilbyde det. Vi tilbyder Åbent køb i 30 dage, forudsat at produktet er i original stand. 

    Læs mere om dette i vores købsbetingelser. 

Returnere
  • Hvilke regler gælder for retunering ?

    14 dages fortrydelsesret fra den dag du har modtaget din ordre, har din ordre blevet delt og sendt i flere omgange,gælder dato for hvert produkt og levering. Returforsendelse koster lige så meget som forsendelsesomkostningerne var for dit produkt, du ønsker at returnere. Fragtprisen er baseret på produktets størrelse, vægt og volumen. Ved registrering af returnering meddeler vi, hvad prisen er for netop dit produkt. Returomkostningen trækkes fra det beløb, du krediteres, når vi har håndteret din returnering hos os. Vi følger forbrugerstyrelsens love og anbefalinger. Læs mere i vores købsbetingelser. 

  • Kan jeg returnere i den fysiske butik hvis jeg har bestillt på hjemmesiden ?

    Ja, det er ikke noget problem. Det eneste du skal gøre er at registrere din returnering inden, læs mere under "Hvordan registrerer jeg en returnering?". 

  • Hvordan registrere jeg en retunering?

    Før du returnerer noget, skal du registrere din returnering til kundeservice via telefon eller e-mail til os. Få dit ordrenummer fra din ordre, angiv årsagen til returneringen, så hjælper vi med resten. 

  • Kan jeg retunere min ordre uden hjælp fra Campmarket?

    Du skal altid registrere din returnering, så vi ved, hvordan vi håndterer den. Har du mulighed for via f.eks. jobbet med at printe din egen fragtseddel, det kan du selvfølgelig gøre eller hvis du vil bestille en returseddel via et indleverings sted, men du skal registrere det hos os inden. Bemærk venligst, at fragtseddelen skal bookes som en erhvervspakke, ikke som en pakkeshop pakke. Vi kan ikke afhente pakkeshops pakker og din forsendelse vil desværre blive returneret til dig igen og der skal bestilles en ny fragtseddel. Det er ikke en omkostning, vi bærer. Hvis pakken er en større vare, der overstiger fragtselskabets maksimumgrænser for hvor stor en pakke må være (vægt, omkreds & volumen), kan du ikke indsende returneringen til et indleverings sted. Vi anbefaler altid, at du får hjælp af os med en returseddel, det er nemmere, billigere og det bliver rigtigt. 

  • Hvornår håndteres min retunering?

    Vi håndterer det så hurtigt vi kan, normalt tager det mellem 1-3 dage at returnere, når det er nået frem til os. Absolut senest behandles din retur inden for 14 dage. Produkternes stand vurderes på stedet og vi forbeholder os denne tid pga at det tager forskellig tid at inspicere retuneringen. 

  • Hvornår får jeg mine penge tilbage for min returnering?

    Når din returnering er efterset og håndteret af os, tager det op til 3 bankdage for Klarna at registrere tilbagebetalingen. Tilbagebetalingen sker altid til den konto/kort du brugte ved bestilling. Betales det med bankoverførsel eller swish, foretager vores økonomiafdeling en tilbagebetaling, og det tager mellem 1-3 hverdage. 

  • Kan jeg ændre/anullere min ordre?

    Hvis din ordre håndteres, er det ikke muligt at ændre/annullere ordren. Kontakt os venligst med det samme med dette, ellers kan du altid lave en retur.

  • Er der noget produkt jeg ikke må retunere?

    Vi tager ikke forbrugsvarer, stoffer eller specialordrer tilbage. Læs mere om det i vores købsbetingelser. 

  • Kan jeg retunere et åbent produkt?

    Du kan altid pakke ud og tjekke produktets udseende og funktion. For en godkendt retur skal varen være i original stand og pakket ind i original kasse. Hvis det er et produkt, der kan monteres, må det ikke prøvemonteres. Bemærk venligst, at den originale karton ikke kun skal sendes, som den er, da den kan blive beskadiget, og et fald i værdi sker på din regning, pak produktkartonen med en anden karton. 

  • Hvordan pakker jeg min retur?

    Et tip er ikke at smide vores kasse eller emballage ud med det samme, undersøg det produkt du har fået hjem og sørg for at det er i god stand, ved returnering kan du genbruge det vi har pakket det i. Send aldrig et produkt kun i original kasse, så kan den blive beskadiget under leveringen, og et fald i værdi kan ske for din regning. Sørg for enten at pakke den i en anden karton eller pakke den godt ind med f.eks. flere lag pap. Fragtseddlen, som du modtager fra os, skal tapes/klæbes synligt på ydersiden af kartonen, hvis der er en eksisterende fragtseddel på kartonen, skal du dække det med din nye fragtseddel. Fragtselskaberne kan ellers scanne den forkerte fragtseddel. Så aflever pakken til et fragtselskab eller bestil en afhentning. 

  • Hvordan får jeg min returfragtseddel?

    Når du har registreret din returnering, sender vi en returfragtseddel på e-mail, som du derefter skal printe ud på en printer. Har du ikke adgang til printer, kan vi sende en returseddel eller sende den på sms. 

  • Hvad sker der, hvis mit produkt, jeg ønsker at returnere, ikke er i ny stand?

    Vi forbeholder os ret til at foretage værdiforringelsesfradrag, hvis varens stand er forringet til det punkt, at den ikke kan videresælges uden fradrag i salgsprisen. Fradraget sker i forbindelse med tilbagebetalingen, når din returnering er håndteret. Kontakt venligst vores kundeservice på forhånd med billeder, før du returnerer et defekt produkt. Hvis vi opdager, at et produkt har været brugt med slid, kontakter vi dig, når din returnering er håndteret, hvis du ikke har været i kontakt med kundeservice før. Læs mere om dette i vores købsbetingelser. 

  • Hvad er forskellen mellem fortrydelsesret og åbent køb?

    Disse kan let forveksles, men det er to forskellige ting. 

    Fortrydelsesret – Du har som kunde altid ret til at fortryde dit køb inden for 14 dage, når det er fjernbestilt.
    Åbent køb – Du som kunde har ikke ret til at kræve et åbent køb, når du har handlet i en fysisk butik, det er op til hver enkelt virksomhed at tilbyde det. Vi tilbyder Åbent køb i 30 dage, forudsat at produktet er i original stand. 

    Læs mere om dette i vores købsbetingelser. 

Log ind

Are you in the right place?

  • Denmark
  • Finland
  • Sweden
Choose country